An. Bal 16th, 2024
Finansai


Pastaraisiais metais įmonės visame pasaulyje patyrė didelį spaudimą. Covid-19 pandemija ir dėl jos kilusi ekonomikos krizė sustabdė pasaulio ekonomiką. Įmonės buvo priverstos prisitaikyti neregėtais būdais, kad išgyventų. Deja, horizonte išlieka problemų, nes infliacijos lygis ir geopolitiniai iššūkiai tęsiasi. Dauguma ekonomistų dabar mano, kad 2023 m. Jungtinėse Valstijose ir kitose didžiosiose ekonomikose prasidės recesija. Ateinančiais metais įmonės turi rasti naujų būdų, kaip optimizuoti savo veiklą, kad pagerintų savo gebėjimą įveikti sunkius ekonominius laikus.

Pateikiame keturis svarbiausius pokyčius, kuriuos 2023 m. turėtų apsvarstyti kiekviena įmonė:

  1. Įdiegti analitines prietaisų skydelius

Neįmanoma apsaugoti savo įmonės, jei neturite efektyvaus būdo įvertinti veiklos rezultatus ir panaudoti duomenis sprendimams priimti. Yra daugybė metrikų ir pagrindinių veiklos rodiklių, kurie gali padėti vadovams stebėti savo verslo būklę. Greitai nustatydamos susirūpinimą keliančias tendencijas, įmonės gali prisitaikyti ir sumažinti žalą ar nuostolius.

Deja, per daug įmonių pasikliauja rankiniu būdu rengiamomis ataskaitomis ir analizėmis. Joms parengti kartais gali prireikti kelių valandų ar net dienų. Vietoj to įmonės gali sukurti lengvai skaitomas, vizualias informacines lenteles, kurios vadovams suteikia aukšto lygio pagrindinių rodiklių, kurie yra labai svarbūs organizacijos veiklos rezultatams, apžvalgą. Vienas iš pagrindinių prietaisų skydelių privalumų – galimybė pateikti informaciją realiuoju laiku, be to, juos galima pritaikyti pagal individualius įmonės poreikius.
Rinkoje yra keletas prietaisų skydelių įrankių, pavyzdžiui, „Power BI“ ir „Tableau“, kuriuos galima lengvai sukurti ir automatiškai prijungti prie esamų finansinių, gamybos ir CRM duomenų bazių. O tiems, kurių biudžetas yra mažesnis, apsvarstykite, ką galite susikurti patys naudodami pigesnes priemones, pavyzdžiui, „Google DataStudio“. Įmonės taip pat gali sukurti prietaisų skydelių rinkinį, kuris padėtų įvairių skyrių vadovams stebėti savo grupių sėkmę.

  1. Automatizuokite viską, ką galite.
    Rankiniai procesai dažnai yra lėti, nepatikimi ir linkę į žmogiškąsias klaidas. Ateinančiais metais daugiausia dėmesio skirkite automatizavimo panaudojimui kiekviename savo verslo aspekte. Užduočių, procesų ir technologijų automatizavimas gali duoti daug naudos, įskaitant didesnį produktyvumą, geresnius veiklos rezultatus ir mažesnes veiklos sąnaudas. Remiantis „Salesforce“ apklausa, IT vadovai mano, kad automatizavimas gali padėti daugumai įmonių sutaupyti nuo 10 iki 50 % išlaidų, susijusių su rankiniu būdu atliekamais procesais. Tai taip pat gali apsaugoti jūsų verslo operacijas nelaimingu atveju, jei tektų atleisti dalį darbuotojų.

Nors automatizavimas gali atrodyti bauginanti sąvoka, pilna robotų ir sudėtingo dirbtinio intelekto, yra daug paprastų būdų automatizuoti savo verslą neišleidžiant daug pinigų ir nesamdant technologijų ekspertų komandos. Daugelis jūsų esamų sistemų gali turėti automatizavimo funkcijų. Pavyzdžiui, jūsų pardavimų pašto dėžutė gali būti automatizuota taip, kad rūšiuotų, atsakytų ir persiųstų el. laiškus pagal jūsų nustatytas taisykles. Dar viena galimybė – be kodo (arba mažo kodo) technologijų platformos, leidžiančios įmonėms kurti žiniatinklio ir mobiliąsias taikomąsias programas nesamdant programuotojo.

  1. Rūpinkitės savo žmonėmis.
    Jūsų darbuotojai yra didžiausias jūsų turtas. Įveikti sunkius ekonominius laikus bus sudėtinga, ypač jei jūsų darbuotojai patiria stresą, yra pervargę ir nepakankamai vertinami. Dėl šios priežasties naujaisiais metais įmonės turėtų sutelkti dėmesį į darbuotojų pasitenkinimo ir įsitraukimo didinimą. Suteikite papildomų karjeros plėtros ir mokymo galimybių, iš naujo įvertinkite kompensacijų paketus ir ieškokite būdų, kaip užtikrinti geresnę darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Darbuotojai, kurie nuoširdžiai tiki, kad darbdaviams jie rūpi, greičiausiai bus lojalesni ir laimingesni.

Jei atsitiktų taip, kad kiltų problemų, įmonės turėtų būti pasirengusios skaidriai ir sąžiningai bendrauti su savo darbuotojais. Tai gali padėti darbuotojams geriau pasiruošti galimam neigiamam poveikiui sau ir savo šeimoms.

  1. Plėskite savo paramos tinklą ir bendruomenę.
    Verslo lyderiams gali būti naudinga turėti aplink save stiprią bendruomenę, kuria jie galėtų pasinaudoti, kai prireiktų patarimo, patirties ar net padrąsinimo. Organizacijos viršūnėje esantiems vadovams gali tekti šį tinklą kurti už įmonės ribų.

Kai kurie vadovai gali teikti pirmenybę individualiam darbui su vadovų treneriu ar mentoriumi. Tai puiki galimybė gauti grįžtamąjį ryšį ir patarimus, pritaikytus konkrečiai jums ir jūsų verslui. Grupės, pavyzdžiui, kolegų patariamosios tarybos, taip pat gali sujungti vadovus su panašiai mąstančiais specialistais, kurie gali padėti ir diskutuoti apie geriausią praktiką.

Daugeliui verslo vadovų ateinantys metai išlieka neaiškūs. Aktyviai sutelkdamos dėmesį į veiklos rezultatų stebėjimą, procesų ir technologijų racionalizavimą bei paramą savo darbuotojams, įmonės gali įgauti didelį pagreitį ir saugumą, kad galėtų įveikti sudėtingas aplinkybes. Šių idėjų panaudojimas gali ne tik padidinti atsparumą, bet ir padėti optimizuoti verslo vykdymą ateityje.