Pasinaudokite šiomis strategijomis, kad pritrauktumėte ir su jumis liktų jūsų geriausi darbuotojai.
Gerų darbo aprašymų rašymas gali padėti rasti geriausius darbuotojus.
Ieškantieji darbo pageidauja išsamių atlyginimų ir išmokų, įtraukiančios įmonės kultūros ir plačių karjeros galimybių.
Mokymų valdymas gali turėti didelę įtaką darbuotojų išlaikymui.
Šis straipsnis skirtas įmonių savininkams ir samdos vadovams, norintiems pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus.
Kiekviena įmonė nori pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus, tačiau tai dažnai lengviau pasakyti, nei padaryti. 90 % darbuotojų išlaikymo lygis ir 10 % darbuotojų kaita laikomi „gerais” rodikliais, tačiau 2021 m. Darbo statistikos biuro ataskaitoje nustatyta, kad vidutinė metinė darbuotojų kaita yra artimesnė 57 %. Tai reiškia, kad kova dėl talentų yra sunkesnė nei bet kada anksčiau.
Vien pasiūlyti didelį atlyginimą nebeužtenka. Darbo ieškantieji nori dirbti įtraukiose organizacijose, kurios siūlo didelius atlyginimus ir išmokas, įtraukią įmonės kultūrą ir plačias karjeros galimybes. Jie taip pat teikia pirmenybę įmonėms, kurios atitinka jų tikslus ir vertybes. Darbdaviai turėtų to nepamiršti, kai galvoja, kokias strategijas taikyti, kad ne tik pritrauktų geriausius darbuotojus, bet ir išlaikytų juos ilgą laiką.
Nors jūsų įdarbinimo ir išlaikymo strategija bus unikali jūsų įmonei, pateikiame keletą būdų, kaip galite pritraukti ir išlaikyti kvalifikuotus darbuotojus.
Rašykite gerus darbo aprašymus.
Pirmasis žingsnis siekiant pritraukti jūsų poreikius atitinkančius kvalifikuotus darbuotojus – parašyti gerą darbo aprašymą. Gerai parašytas darbo aprašymas gali turėti didelę reikšmę ieškant kvalifikuotų kandidatų.
Turinys: Darbo aprašymas yra kur kas daugiau nei paprastas darbuotojo pareigų sąrašas; dažnai tai yra vienas pirmųjų įspūdžių, kuriuos darbo ieškantis asmuo susidaro apie jūsų organizaciją. Todėl efektyviame darbo aprašyme turėtų būti ne tik nurodyti įgūdžiai, užduotys, lūkesčiai ir reikalavimai pareigoms, bet ir skaitytojas turėtų pajusti jūsų įmonės kultūrą. Neseniai „Skynova” atliktas tyrimas parodė, kad 7 iš 10 darbo ieškančiųjų mano, kad atlyginimas yra svarbiausias darbo skelbimo aspektas, po jo seka išmokų paketas. Todėl gali būti naudinga įtraukti ir šią informaciją.
Tonas: darbo aprašymų rašymo būdas turėtų atitikti jūsų įmonę ir prekės ženklą. Pavyzdžiui, jei jūsų įmonės kultūra yra lengvabūdiška, kvaila, apsvarstykite galimybę naudoti žodžius, perteikiančius kvailą jūsų darbo vietos pobūdį. Tačiau venkite tokių žodžių kaip „guru”, „nindzė” ir „burtininkas”. Skynova tyrimas parodė, kad daugelis darbo ieškančių asmenų neigiamai reaguoja į šiuos terminus.
Formatas: Darbo aprašymus suformuokite taip, kad juos būtų lengva skaityti. Rašydami tokias detales, kaip reikalavimai ir pareigos, naudokite antraštes ir taškus, nes taip darbo aprašymą bus lengviau perskaityti. Taip pat norėsite įtraukti aiškų raginimą imtis veiksmų, kad kandidatai žinotų, kaip pateikti paraišką.
Tikslingai organizuokite įdarbinimo procesą.
Remiantis „BambooHR” atlikta apklausa, 31 % darbuotojų palieka darbą per pirmuosius šešis mėnesius, o 68 % iš jų – per pirmuosius tris mėnesius. Strateginis įdarbinimo ir įsidarbinimo procesas gali sumažinti šiuos aukštus darbuotojų kaitos rodiklius, nes padeda naujiems darbuotojams pajusti ryšį su savo pareigomis.
Darbuotojų įdarbinimas
Sužinokite, kurios interneto svetainės ir darbo skelbimų lentos labiausiai atitinka jūsų organizaciją ir ieškomus darbuotojus. Prašyti darbuotojų rekomendacijų taip pat yra puiki patikimų talentų paieškos strategija. Galite naudoti įdarbinimo programinę įrangą arba pretendentų stebėjimo sistemas, kad galėtumėte valdyti talentų srautą nuo pradžios iki pabaigos.
Pokalbiai su darbuotojais
Įdarbinant naujus darbuotojus padeda vienodas ir nuoseklus įdarbinimo procesas. Apmokykite savo personalo ir įdarbinimo vadybininkus, kaip vesti veiksmingus pokalbius su darbuotojais, įskaitant tai, kokius klausimus jie gali užduoti ir kokių ne. Taip jūsų įdarbinimo procesas taps produktyvesnis ir teisingesnis.
Pasiūlykite konkurencingą atlygį.
Nors tai nėra vienintelis darbuotojams svarbus dalykas, konkurencingas darbo užmokestis vis tiek yra svarbiausias dalykas, kai darbo ieškantys asmenys ieško naujo darbo. Jei norite samdyti kvalifikuotus darbuotojus, turite būti pasirengę mokėti jiems tiek, kiek jie verti. Taip pat galite naudoti atlyginimų etalonus, pagrįstus vieta, pareigomis ir patirtimi.
Darbo užmokestis nėra vienintelis būdas atlyginti darbuotojams už gerai atliktą darbą. Apsvarstykite kitas kompensavimo formas, pavyzdžiui, darbuotojų pensijų planus, premijas, mokamą laisvą laiką ir akcijų pasirinkimo sandorius. Siūlant įvairias kompensacijas, darbo pasiūlymas gali tapti patrauklesnis.
Sukurkite išsamų išmokų darbuotojams paketą.
Nors teisiškai privalote siūlyti tik keletą išmokų darbuotojams (pavyzdžiui, šeimos ir sveikatos atostogas, sveikatos draudimą, draudimą nuo nedarbo ir kompensacijas darbuotojams, taip pat FICA įmokas, iš kurių finansuojamos tokios valstybinės išmokos kaip socialinis draudimas ir Medicare), norint pritraukti geriausius darbuotojus, labai svarbu sukurti išsamų išmokų paketą. Išmokos darbuotojams yra puikus būdas pagerinti darbuotojų sveikatą, gerovę, pasitenkinimą darbu ir produktyvumą.